četrtek, 22. februar 2018

# 4. Step by Step Tutorial Mixed Media Altered Bird Cage / Ptičja kletka

Potrebujemo:

- okrasno ptičjo kletko, lahko tudi lanterno
- srednje velik plastičen podstavek
- potiskan papir Fabrika Decoru 
- laserski izrezki praprota
- izrezki iz papirja
- okrasno ptičje gnezdo z jajci
- beli gesso
- barvna prahca Magical Paint
- čopič
- vodo


1. korak
Z belim gessom pobarvamo plastičen podstavek in ptičjo kletko. Nanesemo dva sloja. 


2. korak
Drugi sloj nanesemo, ko se barva dobro posuši. Tako imamo površino pripravljeno za  različne medije in barve. 


3. korak
Pripravimo različne papirnate izrezke: rožice, ptičke, srne itd. Ker bo  kletka bogato okrašena, potrebujemo veliko izrezkov. Kupite lahko že pripravljene izrezke. Ker imajo bele robove, sem jih obrezala.  


4. korak
Plastičen podstavek v celoti premažemo z prozornim gelom za razpoke. S tem bomo prikazali starinski izgled. Pustimo, da se gel na zraku posuši.


 5. korak
Medtem ko se gel suši, začnemo z barvanjem kletke. Jaz sem uporabila Magical prahce Fabrika Dekoru, ki krasno reagirajo z vodo. Lahko pa uporabimo tudi spreje.


6. korak 
Uporabila sem le dva prahca v modri in rumeni barvi. Poznamo več načinov uporabe:
- dno kletke sem najprej rahlo poškropila z vodo in s čopičem dodajala prahca ter sproti sušila s fenom
- na obod kletke sem dodala prahca in nato z vodo rahlo poškropila ter sušila s fenom


7. korak
Prah nanašamo tako dolgo, da smo z rezultatom zadovoljni


8. korak
Sledi okrasitev ptičje kletke. Na dno kletke s silikonsko pištolo prilepimo mah.


9. korak
Notranjost le delno po želji okrasimo. Dodala sem okrasno ptičje gnezdo in papirnati izrezek (modra ptica). 


10. korak
Gel na podstavku se je posušil in dobili smo čudovite starinske razpoke.


11. korak
Tudi podstavek bomo pobarvali z Magical prahcema. 


12. korak
Najprej rahlo poškropimo z vodo in dodajamo prah. Sproti sušimo z fenom. Lahko si pomagamo tudi s papirnato servieto, da popivnamo odvečno tekočino. 


13. korak
Barve nanašamo tako dolgo, da smo z končnim izgledom zadovoljni.


14. korak
Ko je podstavek dobro suh, s silikonsko pištolo prilepimo ptičjo kletko. 


15. korak
Sledi okrasitev podstavka in ptičje kletke. 


16. korak
Kako izdelamo vodo, sem vam zaupala že v prejšnjem tutorialu. Zdaj pa vam pokažem še kako sem pustila delno odprto ptičjo kletko. S silikonsko pištolo pritrdimo leseno palčko med vrata in obod kletke. Koliko bo kletka odprta je odvisno od dolžine palčke, ki jo nato pobarvamo. Nanjo prilepimo ptičko ali drug motiv, da jo skrijemo. 


17. korak
Končni rezultat..






2 komentarja: