petek, 18. maj 2018

Škatlica presenečenja za Prvo obhajilo / Exploding box for First Communion

Pozdravljeni. Tudi danes imam za vas novo DT Scrapiniec objavo in predstavljam vam nežno škatlico presenečenja za prvo obhajilo. Spet sem uporabila LemonCraft papirje, kolekcijo .... in moram priznati, da so me zelo zelo očarali. Navdušena sem nad vsemi kolekcijami in barvnimi odtenki. Prav tako me je očarala nova Scrapiniec kolekcija 2018, ki je čisto sveža na prodajnih poličkah. Tokrat sem uporabila Tatting Communion in zelo všeč so mi drobni detajli na Hostji in Pšeničnemu klasju. Upam, da vam je všeč.



Hello dear crafty friends. Today is my new DT blog post on Scrapiniec with the new inspiration. Here in Slovenia, the First Communion will be soon begin. Usually we have these sacred sacraments on the third or fourth Sunday of the month of May. And also early in June. This time I used a new Scrapiniec collection 2018 called "Tatting Communion". I like the all little details on the Host and on the Wheatgrass. In the middle of the exploding box is a little gift box for jewelery. Hope you like it.














Izzivi / Challenges:
1. Card Mania - # 104. Anything But a Card
2. Not Just Cards - # May AG
3. Creative Fingers - # 147. AG
4. Fussy and Fancy - # 212. Favourite Florals

4 komentarji:

  1. Perfektna, kot vedno. Samo stoj in glej!

    OdgovoriIzbriši
  2. Škatlica je čudovita ! Nežna, elegantna in dovršena. Vsi detajli skrbno izbrani in barvno skladni,
    Hvala Adrijana, ker sodeluješ z nami na Card Mania Challenge in upam, da se v naslednjem mesecu spet beremo. Veliko sreče !
    Veana R. DT

    OdgovoriIzbriši
  3. Wow this is a masterpiece!
    Thanks for playing at Card Mania Challenge. Sorry for the late comment.
    Ileanaxx

    OdgovoriIzbriši
  4. Absolutely stunning!!! So elegant and beautiful...thank you for sharing with us at Fussy and Fancy "Favourite Florals"...good luck!
    Take care,
    Beth

    OdgovoriIzbriši